Header_Bouwen en wonen

Aanvraag stedenbouwkundige informatie

Vanaf 2 oktober 2023 is het alleen nog mogelijk om via het E-loket stedenbouwkundige informatie aan te vragen voor de burger.

De notariskantoren moeten hun aanvragen voor vastgoedinformatie via de IBOT applicatie doen:

https://www.vlaanderen.be/digitaal-vlaanderen/athumi-het-vlaams-datanutsbedrijf/vastgoedinformatieplatform/gebruikersomgeving-vastgoedinformatieplatform/toegangsbeheer-registratie-aanmelden

De vastgoedkantoren moeten hun aanvragen voor vastgoedinformatie doen via 

 

 

Bij verkoop van een perceel of onroerend goed wordt de stedenbouwkundige informatie over de situatie door de notaris of de vastgoedmakelaar opgevraagd. Ook als particulier is het mogelijk deze informatie op te vragen. 

Vraag stedenbouwkundige informatie aan als burger

Geef per perceel waarvoor je een aanvraag doet de volgende info: Straat en nummer, kadastrale gegevens (afdeling, sectie, nr.), kadastrale aard en huidige eigenaar.
Maximaal 5 bestanden.
2 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, jpeg, png, pdf, doc.